ENGLISH
HomeWie we zijnWat we doenOnze aanpakSuccesbewakingNieuwContact

arrow Nieuw

   

arrowIntegriteit in de vastgoedmarkt
Speciaal voor de vastgoedmarkt hebben wij een integriteitsprogramma ontwikkeld. Integriteit is een weerbarstig onderwerp. Wat vroeger acceptabel was, is dat nu niet meer. Door internet wordt nieuws daarbij ook snel wereldkundig, waardoor bij schandalen de gevolgen vaak niet meer te overzien zijn. Er zijn veel codes aanwezig, hoe het zou moeten ligt dan ook vast, het probleem zit echter in het operationeel maken van die codes. Ons Total Integrity Programme helpt hierbij.

Lees meer

arrowRelatiemanagement in het onderwijs
Wij organiseren regelmatig Ronde Tafel Discussies voor een aantal genodigden uit specifieke branches om met elkaar van gedachten te wisselen over bepaalde onderwerpen. Deze bijeenkomsten hebben tot doel om een visie met elkaar te delen over actuele onderwerpen en tot vernieuwde inzichten te komen. Daarnaast is dit een goede gelegenheid om uw netwerk uit te breiden.

Dit jaar hebben we een Ronde Tafel Discussie georganiseerd met als centraal thema: 'relatiemanagement: hoe manage ik mijn relaties succesvol?' Ontwikkelingen binnen het onderwijs maken dat het professioneel onderhoud van contacten steeds belangrijker en zelfs noodzakelijk wordt. Een aantal genodigden binnen het hoger onderwijs hebben over dit onderwerp gediscusieerd en zijn tot interessante inzichten gekomen.

Lees meer

arrowBehoud van het merk in het retaillandschap
In het FMCG (Fast Moving Consumer Goods) landschap staan steeds meer merken onder druk onder invloed van PL (Private Label) van de diverse retailers. Wij hebben recentelijk een onderzoek uitgevoerd naar de ontwikkelingen van PL binnen de retail markt op basis van diverse interviews met merk- en PL fabrikanten. Hieruit bleek onder andere dat in de afgelopen drie jaar PL met gemiddeld 31% is toegenomen, veelal ten nadele van merken. Deze komen dan ook steeds meer onder druk te staan in het schap. Strategische marketingkeuzes zijn nodig om te kunnen overleven als merk. Wij kunnen merkfabrikanten hierbij helpen.

Lees meer